¡Hola a mi gente!

Just joo... siita on kauan kun viimeksi kirjoitin, etten tieda mista alottaa...

Too much chili?

Oltiin yksi aamuyo kebapilla muutaman suomalaisen ja latvialaisen kanssa perusjuhlimisen jalkeen, kun latvialainen Juris pyysi extra chilit kebapiinsa. Myyja kysyi " Do you want too much chili?" "Yeah, yeah, too much chili" vastasi Juris ja sai niin paljon chilia etta joi kaiken mun Pepsin ja haukkoi henkeaan varmaan vartin verran. Nykyaan kun kavellaan sen paikan ohi myyja aina huutaa " Do you still want too much chili?" Hah!!

No problem

Olin menossa hakemaan rahaa Alcudian postista, kun satuin kulkemaan sen paikan ohi missa piti olla Western Union mutta ei ollutkaan, mista kerroin aikasemmin. Ette koskaan usko mika sen paikan nimi on? No Problem. Sen paikan missa ei ollut muuta  kuin ongelmia, sen nimi on No Problem. Ihan uskomatonta! Mulla on kuvat siita todisteena, niissa nakyy jopa se Western Union kyltti. Ihan tajutonta!

Mun kamppiksen Adnanen, kaveri Maris oli kaymassa meidan luona pari paivaa. Se ihastui mun 20€ aurinkolaseihin mitka olin ostanut Suomesta, niin paljon etta osti ne 40€. Hemmetti, tienasin 20€, enemman kuin mun paivan palkka. Dank je wel Maris!  Mika dorka.

Yksi ilta tapasin Cheersin terassilla skottilaisen Alanin. Alan puhui niin vahvalla murteella, etten tajunnut puoliakaan mita se sanoi, mutta se oli helvetin hauska tyyppi. Nauroin ihan katketakseni sen jutuille. Yksi toinen ilta kun tavattiin taas samassa paikassa Alan halusi laulaa vanhan kelttilaisen laulun. Se meni nain " When you walk throu a storm, put your hand up high, and don't be afraid of the dark... ja niin edelleen eli You never walk alone. Minahan osasin ekan sakeiston ulkoa. Laulettiin yhdessa ja Alan oli ihan ihmeissaan, miten ma voin osata sen laulun. Sehan on Liverpoolin kannatuslaulu, bloody hell!

Ai niin, oltiin taas juhlimassa ja mun piti menna aamu kahdeksaksi toihin. No, nauratettiin kamppiksen kanssa naisia viela kymmenta vaille kahdeksan meidan huoneessa. Sain kuningasidean ottaa viela yhden vodka paukun ennen duuniin menoa. Se oli liikaa. En paassyt toihin asti. Herasin kello 19 sangysta pelkat ruudulliset kokkihousut jalassa. Kamppis kertoi , etta olin yrittanyt laittaa valkoista muovipussia paahan, kun se oli mun kokkihatun vieressa poydalla. Se olisikin ollut naky, kun olisin mennyt toihin ilman paitaa, pelkat sini-valkoruudulliset kokkihousut jalassa, muovipussi paassa, kolmen promillen humalassa paistamaan munia englantilaisten eteen. Paras juttu oli se, etta ne soitti toista puoli kahdeksan ja sanoi etta, tulet sitten huomenna, silloin piti olla mun vapaapaiva. No ei mitaan, pomot ei edes ollut vihaisia, naureskeli vaan " Hahhah, Tomi taas nukkui koko paivan, hahah!" Aika rentoo.

Tanaan on juhannusbileet, mennaan suomalaisporukalla Vampsiin laulamaan suomikaraokea. Siistii!! Oli kaksi paivaa vapaata, eilen ja tanaan. Koko viikon paistanut aurinko ja ollut melkein 30 astetta lamminta.

Hyvaa Juhannusta!

¡Hasta luego!